mischko (mischko) wrote,
mischko
mischko

Shell Belgian Grand Prix 2011

Я вже казав, що 26-29 серпня я був в Бельгії на гран-прі цієї країни?

За перегонами Формули 1 я почав спостерігати, ще коли Шумахер їздив за Бенеттон-Рено і його серйозно щемив Аертон Сена. Навіть бачив ті перегони, де останній розбився насмерть. І ось випала нагода побачити Міська (так ми називали Шумахера між собою) вживу. Квитки придбав через інтернет: найдешевший варіант на 3 дні на бронзові місця (схили біля траси, ніяких сидінь чи тераси, просто горб біля дороги) коштував 167євро. На проживанні вирішили зекономити і забронювати місця під намети в одному з численних місцевих кемпінгів (регіон славиться своєю природою, живописними ландшафтами і мінералкою, тому кемпінгів було багато). Ми обрали кемпінг в селищі Арімонт, поблизу Малмеді.

З квитками на поїзд вийшло все набагто дешевше - та ж сама акція, по якій ми їздили в Антверпен. Саме гран-прі проходить на трасі, що розташована в трикутнику між містами Спа, Малмеді, Ставелот. Але в Малмеді, біля якого був наш кемпінг залізничної станції нема, тому ми їхали за 14.50євро з носа до станції Верв'єрс (з пересадкою в Брюсселі), а звідти автобусом компанії TEC - валлонський регіональний перевізник (у фламандців відповідно De Lijn). На сайті компанії можна подивитись розклад руху, підібрати пересадки і дізнатись про ціну квитка. Сайт компанії, напевно, єдине джерело англомовної інформації по транспорту у Валлонії: франко-бельгійці - це ще ті лінгвоінваліди. Окрім рідної французької вони більше жодної мови не знають, тому нас провезли трошки далі, ніж треба і назад ми півгодини йшли пішки. В плюс компанії те, що не зважаючи на затримку поїзда - автобус, з яким ми мали конектитись нас зачекав, хоч трошки про людей думають.




В перший день ми ще встигли потрапити на тренування команд Ф1. Перед тим моросив дощик і траса була мокра. Машини розсікали вологу на швидкості близько 300км (обраний нами для сидіння горб був обабіч найшвидшої ділянки траси):








Іноді боліди зазнавали аварії і їх забирали евакуатором:


От жалко "індусів":


Щоб ви не думали, що ми там на землі сиділи. Попередньо ми затарили зручні стільці з ручками і тримачами для пива, дехто з нас навіть спав (це не просто, шум від машин як від зльоту літака):


Вова був найдосвідченішим, в його активі вже є гран-прі Іспанії, Угорщини. Ось він позує нам навпроти повороту "Червона Вода", там дійсно тече джерело багате залізом:


Фанати:




В суботу була кваліфікація і заїзди GP2 і GP3. А також змагання на Porsche:


Досить нудні ці "поршики":


Насувається буря:


Намагаюсь відігнати її шаманством з прапором. Не помогло - змокли вщент:


Через цю фірму я брав квитки, вони обіцяли приз за фотку з їхнім шаликом (прийшов разом з квитками) на змаганнях:


Щоб зігрітись, пішли за кавою. Багато кіосків, де її продають по 3 євро:


Це машини GP2 чи GP3:


Місько на кваліфікації розбився, його провезли біля трибуни на скутері. Народ вітав легендарного гонщика овацією.

В неділю вже було людей - не пройдеш:




Перед основним змаганням пілоти проїхались на ретромобілях. Місько давав на камеру інтерв'ю і помахував глядачам ручкою. 20 років тому він взяв тут своє перше гран-прі. Вам не видно, але в машині дійсно він - Міхаель Шумахер:



Інші:






Почалась гонка:


Після того, як розбився Хамілтон на трасу випустили машину безпеки:


Місько зумів відігратись з 24-го, останнього місця до 5-го. Його партнер по команді - Розберг завершив перегони 6-м. Перемогли "бики" - Red Bull Racing.

Перегони закінчились, народ випускають на трасу:


Персонал забирають автобуси TEC:


Рельно траса серед лісу:


Фото на пам'ять:


Серйозні перепади висот - ми в Арденах:


Піт-лейн:


Гаражик Міська:


Пол-позішн:


Слава Україні! Наші там теж були (причому місця на цій трибуні коштують більше 300євро):


Скоріше всього Торо Росо:


Стартую:


Фінішую:


Ще одне фото на пам'ять:


Знімати спонсорську рекламу почали одразу після перегонів:


... чим одразу скористались аборигени Карпат:
-А цим вкриємо стріху на кошарі


Цю стіну поцілував Хамілтон (власне після цього і випустили машину безпеки):


Ці вантажівки відвозять боліди далі - на перегони в Італію:




Легендарний поворот "Bus stop" - частина траси у вільний від змагань час використовується, як звичайна міжміська дорога і на цьому місті дійсно є автобусна зупинка.


Ми так довго гуляли по трасі, що нас на ній закрили і довелось пролазити під воротами:


Tags: kennismigrant, Бельгія, відпочинок, подорожі
Subscribe

  • Познань (Польща)

    В Познань ми потрапили 1 вересня, якраз в річницю початку Другої Світової війни. Цю дату тут добре пам'ятають і вшановують. Ось парад: Парад…

  • Вроцлав (Польща)

    Світлина для привертання уваги: Щось не вдається вести цей щоденник саме в режимі щоденника. Бо до Польщі ми літали ще наприкінці минулого літа.…

  • Stadsdorp - село в місті

    Останнім часом і у Фейсбуці, і в блогах на ЖЖ з'явилось багато статей, в яких автори намагаються знайти шляхи розбудови українських міст. Один з…

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

  • 19 comments

  • Познань (Польща)

    В Познань ми потрапили 1 вересня, якраз в річницю початку Другої Світової війни. Цю дату тут добре пам'ятають і вшановують. Ось парад: Парад…

  • Вроцлав (Польща)

    Світлина для привертання уваги: Щось не вдається вести цей щоденник саме в режимі щоденника. Бо до Польщі ми літали ще наприкінці минулого літа.…

  • Stadsdorp - село в місті

    Останнім часом і у Фейсбуці, і в блогах на ЖЖ з'явилось багато статей, в яких автори намагаються знайти шляхи розбудови українських міст. Один з…