Arafatka

Нюрбургринг - Німецьке Гран Прі Формули 1.



Це було моє друге відвідане Гран Прі після бельгійського і воно теж вдалось на славу. Квитки на сектор без місць (тупо схил біля треку) придбані заздалегідь коштували 90 євро. Сюди входять відвідини треку протягом трьох днів. За місце на кемпінгу треба було доплачувати. Зато там був душ, в якому навіть була гаряча вода, яку я не застав, тож мився холодною. А ще був туалет і місце під намет. З позитивного - не треба було букати цей табір заздалегідь, як ми робили в Бельгії. Останній кусок подорожі до табору ми взагалі пробили на таксі. Таксіст балакав тільки німецькою, але ми не здавались і підтримували з ним розмову. Він дуже любив Кличка. А ми любили німецьке пиво. На провокативне питання за кого дядько педалить - Борусію, чи Баварію дядько відповів на користь першої. Ясно, про Тимощука згадувати не будемо.
Collapse )
Collapse )
Arafatka

Пендік (Туреччина)

Тут я розповідав про свої пригоди в Туреччині під час довгої пересадки на шляху в Україну. А зараз розповім про "вихід в місто" на зворотньому шляху. Деякі дрібні деталі деталі, які впали в око.

Отже, літак прилетів в десь близько 5-ї години ранку і на моє превелике здивування автобуси під аеропортом вже стояли. Попередньо я закачав на свій Windows Phone карту Туреччини, бо від автобусу ще треба було пиляти і пиляти. А кінцевою точкою я обрав для себе узбережжя Мармурового моря в районі Стамбулу, який носить милозвучну для слов'янського вуха назву Пендік. Біля автобусу познайомивсь з турком, який теж прилетів цим же літаком (а/к Pegasus зі Львова). Турки дуже приязний народ. Він дуже хотів побалакати зі мною російською, розповідав, що має дівчину в Мукачево і скоро одружиться. Одним словом - мрія бабусь-попутчиць: усе розказав про свої стосунки. Їхали ми автобусом щось півгодини, а часу в мене 5 годин, це якщо від літака до літака, а ще ж реєстрацію треба пройти, я переживав, що не встигну повернутись. По карті весь час відслідковував маршрут і попросив вийти якраз на перехресті, яке було ближче всього до моря. Я кажу перехрестя - але насправді це була багаторівнева розв'язка, я навіть спочатку не знав в який бік мені йти, так все заплутано в Стамбулі. Але GPS і карти не дали заблукати.
Collapse )
Arafatka

Хюндай та деякі враження про Україну після третього візиту.

Все як і минулі рази: Україна класна, якщо в неї приїжджати туристом і не стикатись з українською державною медициною.
Collapse )
З хорошого - покатавсь таки на Хюндаї:Collapse )

Був приємно здивований асортиментом пива в українських супермаркетах. Вибір пива ще краще, ніж у нас. Причому географія вражаюча: Прибалтика, Грузія. У нас такого нема.

Ще сподобався перехід харківського метро на безконтактні картки. Зроблено все на висоті, єдине, що погано - нема оплати банківською карткою: поповнення лише за готівку. Або я не бачив такого автомату. Ось ті, що бачив: Collapse )

Окрім аеропорту, в який я прилетів, в Харкові залишилось ще багато артефактів Євро-2012:
Collapse )

Ну і взагалі видно, що країну трошки підлатали під чемпіонат, європеїзували, хоча подекуди лише косметично. А ще класно, що в Харків прийшов Wizz Air і відкрив рейси на Варшаву - вже планую полетіти через столицю Польщі.
medove

Європа-Азія-Європа-Азія-Європа

Ця розповідь про подорож з Нідерландів до України через територію безвізової Туреччини з проміжним виходом із аеропорту до міста і трансконтинентальною мандрівкою громадським транспортом.

Collapse )

Collapse )

Collapse )

Collapse )

Collapse )
Arafatka

Як я літачком керував.

Жінка зробила на ювілей подарунок - півгодини польоту в якості курсанта на літаку Cessna-172:


В Нідерландах є декілька аеродромів, що використовуються загальною авіацією, в мене навіть був вибір, з якого саме летіти. Та за першим разом політати не вдалось - вже коли ми збирались виїжджати зателефонували з аеродрому і відмінили політ. Мотивація: погані погодні умови. Дійсно, був сильний вітер. Передзвонив і призначив на інший день. І ось він настав.

Руки трошки тремтіли. Я й машиною керувати не вмію, а тут цілий літак. Інструктор - молода симпатична дівчина Алетта. Колишня бортпровідниця KLM, якій набридло літати пасажиром. Розповідала - щоб стати пілотом треба було здати 15 екзаменів, бідкалась, що дуже багато теорії. Я заходив до них на сайт, дививсь ціну - 13-15 тисяч європейських грошей. Спочатку ми обійшли літак і Алетта ознайомчо розповіла про функціональне призначення певних вузлів машини. Як працюють закрилки, стабілізатори, хвіст. Потім я сів за штурвал і мені дали трохи порулити злітною смугою. Руління відбувається за допомогою педалей, відповідно, літак відхиляється в потрібну сторону залежно від того яку педальку (ліву чи праву) тиснеш. Злетіли, набрали 1500 футів і керування передали мені.

Collapse )
Arafatka

І знову про Хюндаї...

...чи вірніше про скігління пастви Церкви Свідків Покращення з приводу запуску денного залізничного сполучення в Україні.

Один з типових аргументів - це нефізіологічність тривалої подорожі в сидячому положені™. Мій закид про те, що от їздять люди автобусами по 16 годин, або літають "трансатлантику" по 10 і ніхто про "нефізіологічність" такої подорожі не згадує, плацкартними ортодоксами не сприймається.

Поверніть нам царя і колгоспи нічні лежачі поїзди!

Ось, мій френд, знайома в реалі pink_science відправилась з дворічною донькою залізницею з Амстердаму до Берліну: http://pink-science.livejournal.com/88136.html

З пересадкою.

На сидячих місцях.

Між Берліном і Амстердамом трохи більше 660км, приблизно, як між Києвом і Донецьком.
Поїзд між столицями їде 6 годин 20 хвилин проти 6 годин 50хв у Хюндая на Донецьк.
Сім денних потягів щодня і один нічний. І ніхто, жодна курва, не плаче, що нічних дуже мало, бо той їде довше і найдешевший квиток все одно буде сидячим (це тим, хто проти нічних сидячок).

Ціни можна знайти отут: http://www.treinreiziger.nl/internationaal/trein_naar_berlijn
Кому лінь заглядати - найдешевший квиток на денний потяг коштує 39 євро, але за цією ціною місць мало.
Кому не лінь - зверніть увагу, що порівнюються ціни на потяги з ціною квитка на літак. Ми свого часу летіли в Берлін KLM - 99 євро туди-назад. З Амстердаму літає також easyJet, у них ціни ще на 20 євро дешевше. Але потяги курсують і я не чув, щоб залізниця скаржилась на їх заповнення.

Я би дуже хотів, щоб в Україні і далі впроваджувалось денне залізничне сполучення. Не завжди голос народу - це голос Бога. Людей треба виховувати і привчати, пояснювати, чому вже не може бути так, як було колись. Особливу увагу звернути на роботу з православно-комуністичними™ регіонами. Це невдячна справа, Колєсніков поплативсь, але шляху назад, НМСД, немає.
Arafatka

100-річчя військово-повітряних сил Нідерландів

В Нідерландах будь-яка державна організація розуміє, що живе на податки, які платимо всі ми. Щоб пояснити громадянам для чого платяться податки і куди вони йдуть періодично проводяться різноманітні дні відкритих дверей, коли можна прийти і подивитись, на що витрачають кровні єврики, поспілкуватись зі служивими людьми, переконатись, що служба іде на совість. Одна з таких організацій - збройні сили Нідерландів. Щороку військове відомство влаштовує для народу свята. Раніше таких днів в році було по два на кожен рід військ, але через скорочення фінансування вирішили залишити лише одне, розтягнули його на два дні. Цьогоріч для авіації знаменна дата - сторіччя заснування. На авіабазу Фолкел (Північний Брабант) прибули гості з усієї Європи (наших не було, а шкода, вони б могли щось показати).

Ось французи з "Патруль де Франс" на Alpha Jet малюють голландський триколор:


Collapse )
Arafatka

Флоренція (Італія)

У Флоренції є багато чого цікавого, але щоб цим всім насолодитись туди не треба їхати посеред дощового грудня!!!. Там, як і у Пізі є Соборна площа зі своїм собором поруч з яким менш відома, але не менш красива вежа-дзвінниця:



Collapse )
Arafatka

Фініта ля комедія.

Пам'ятаєте, я писав про облом з швидкісними поїздами в Нідерландах, на фоні якого якого пробна експлуатація Хюндаїв не варта навіть замітки в районці? От воно і підійшло до закінчення. Бельгійське відомство, яке відповідає за безпеку на залізничному транспорті забракувало новий потяг - мовляв небезпечний, може сходити з рельсів. Їхня залізниця одразу скасувала всі замовлення на італійський потяг V250 (також відомий як "Альбатрос"). Потім те саме зробили і голландці на підставі того, що італійці з AnsaldoBreda не встигли за 3 місяці усунути всі несправності. В Нідерландах наслідки були навіть серйозніші - керівник залізниці пішов з посади через критику.

Одразу вилізли нагору всі недоліки тендерних закупівель - італійці перемогли, бо запропонували дешевшу ціну і кращі строки поставки. А їх єдиний конкурент - Alstom із Франції не став демпінгувати. Хоча французькі поїзди вже їздили по Бенілюксу: Thalys, Eurostar, інженери і урядовці вирішили дати шанс італійцям, які роком раніше (тендер був в 2004р) виграли тендер в Данії. Італійці обіцяли поставити перший поїзд в 2009, але все затягнулось до 2012.

Щоб якось врятувати ситуацію запущено поїзди Гаага - Брюссель через Роттердам. Дві столиці, як не як. Крім поїзду Амстердам - Брюссель під брендом "Fyra" їздив ще потяг з пасивними вагонами і причепним локомотивом до Роттердаму і Бреди. За останні пару тижнів голландські залізниці прибрали всюди назву "Fyra", щоб не створювати негативних асоціацій. Ще раніше зникла обов'язкова доплата за швидкість між Амстердамом і його аеропортом, якщо їдеш цим потягом. Ми катались на ньому в Роттердам колись: http://mischko.livejournal.com/86820.html Ці потяги залишаться.

Італійці погрожують судом, але їхні діло труба - нмсд. Уряд планує провести ще один тендер, тим більше, що і Alstom, і деякі інші місцеві перевізники зацікавлені в концесії Амстердам - Брюссель.